Ultimate magazine theme for WordPress.

چه ارزی بخرم که تا آخر سال سود کنم؟

20

معامله‌گران و کاربران بازار ارز دیجیتال هیچوقت از صحبت درباره‌ خرید بهترین ارزهای دیجیتال خسته نمی‌شوند و این موضوع همیشه جذابیت خود را حفظ می‌کند. پیدا کردن ارزهای با پتانسیل سودآوری بالا نیز اهمیت بسیاری دارد و مسئولین این حوزه به طور مداوم انواع ارزها را مورد بررسی قرار می‌دهند تا به عقیده‌‌ای مشخص برسند.

بنا به تجربه بازارهای کریپتوکارنسی هر لحظه معامله‌گران را غافل‌گیر می‌کنند. بنابراین، هرگز نباید به میم‌کویین‌های با ۴۰ درصد نوسان اعتماد کنید. بلکه، باید ریسک حاصل از سرمایه‌گذاری را نیز در نظر بگیرید و برای سرمایه‌گذاری تا ۵ سال آینده از نظرات کاربران این عرصه استفاده کنید. در نهایت، اگر می‌خواهید بدانید که کدام ارز برای سودآوری تا پایان سال ۲۰۳۰ میلادی مناسب است، با ما همراه باشید. به نظرتان کدام ارز سودآورتر از بقیه است؟

برخی از بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۳۰

اکنون که در اواسط سال ۲۰۲۴ میلادی، قرار داریم، با بررسی ارزهای دیجیتال ۴ سال اخیر متوجه شده‌ایم که همه ساله ارزهای متفاوتی در بازار کریپتوکارنسی ترند می‌شوند و بعد از گذشت چند ماه از مد می‌افتند. برای مثال، از جمله ارزهایی که روزی ترند بوده‌اند و اکنون رونقشان را از دست داده‌اند موارد زیر را می‌توان نام برد:

  • ارزهای سندباکس یا مانا در حوزه‌ گیم؛
  • ایپ کوئین از گروه ارزهای حوزه nft و… .

بر همین اساس، بهترین ارزها تا سال ۲۰۳۰ را باید با موشکافی بیشتری معرفی کنیم. به طور کلی، این ارزها را می‌توان در دو دسته‌ ارزهای دیجیتال برتر با ریسک سرمایه‌گذاری کمتر و ارزهای با پتانسیل سودآوری بیشتر تقسیم‌بندی کرد. در ادامه، تعدادی از ارزهای آینده‌دار با ریسک کم را معرفی می‌کنیم:

بیت کوین

در بازار کریپتوکارنسی و لیستی که در این بازار به عنوان بهترین ارزها شناخته می‌شود، بیت‌کوین پادشاهی می‌کند و در هر فهرستی جای دارد. در معرفی بهترین ارزها تا سال ۲۰۳۰ هرگز نمی‌توان بیت کوین را نادیده گرفت. در غیر اینصورت، ارزش لیستی که از ارزهای مختلف تهیه کرده‌اید، بسیار پایین می‌آید. بیت کوین با وجود داشتن قابلیت کمتر در شبکه بلاکچین خود نسبت به سایر ارزها قابلیت بسیاری دارد و با وجود این ارز هیچ تضمینی برای صعود ارزهای دیگر به رتبه اول بازار وجود ندارد.

در طی سال‌های اخیر، سرمایه‌گذاران سراسر دنیا بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری‌های میلیون دلاری داشته‌اند. در واقع، این ارز دیجیتال یکی از کم ریسک‌ترین ارزهای تعریف شده در بازار برای طولانی‌مدت محسوب می‌شود.

اتریوم

این نوع ارز شبکه‌ی کاربردی و جذابی دارد و در طی سال‌های اخیر نابغه‌ای به نام ویتالیک بوترین بستری برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌ اتریوم را فراهم کرده است. بنابراین، دقیقا مشخص نیست که کدام یک از این دوعامل در تبدیل اتریوم به دومین ارز برتر جهان نقش داشته است. محبوبیت این ارز به اندازه‌ای است که برای معرفی ارزهای جدید آن‌ها را رقیب اتریوم می‌نامند. با این حال، در واقعیت هیچکدام از ارزها نتوانسته با اتریوم رقابت تنگاتنگ داشته باشد.

البته، با نگاهی دقیق‌تر شاید به این نتیجه برسید که برخی از خصوصیات ارزهای جدیدتر مثل مقیاس‌پذیری نسبت به اتریوم بهتر هستند. با این حال، تیم قدرتمند فعال در حوزه‌ی این ارز دیجیتال باعث جذابیت هرچه بیشتر آن و معرفی اتریوم به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال شده است.

ریپل

ارز دیجیتال ریپل به دلیل ارزان‌تر بودن نسبت به بیت کوین و اتریوم در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هدف این ارز دیجیتال ارائه سرویس و خدمات به بانک‌ها و موسسات مالی است و سعی دارد پرداخت‌های بین‌المللی را به صورت ایمن و سریع در هر اندازه و مقدار با کارمزد بسیار کم انجام دهد. با وجود اینکه این ارز دیجیتال چندین دادگاه ریز و درشت را پشت سر گذاشته، اما نام آن از لیست بهترین‌ها حذف نشده است.

سولانا

ارز دیجیتال سولانا شبکه بلاکچینی با مقیاس‌پذیری بالا محسوب می‌شود که آن را برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز طراحی کرده‌اند. گفته می‌شود که شرکت‌هایی مثل ftx و آلمیدا با افتضاح‌هایی که به بار آوردند مانع از معامله سولانا با قیمت دو تا سه برابری در بازار کریپتوکارنسی شدند. با این حال، این اتفاق باعث شد این ارز دیجیتال بیشتر مورد توجه قراربگیرد. در واقع، سولانا پیشرفت خود را مدیون ریزش‌های گسترده‌ خود و بازگشت به وضعیت اولیه در مدت زمان کوتاه می‌داند.

اگرچه، کاربرد سولانا به پای اتریوم نمی‌رسد، اما از نظر برخی ویژگی‌هایی مثل مقیاس‌پذیری بسیار مورد توجه قرار گرفته است و خود شرکت اتریوم اظهار دارد که در این زمینه نمی‌تواند با سولانا رقابت کند.

پولکادات

با در نظر گرفتن حوزه وب ۳ ارز دیجیتال به عنوان یکی از جذاب‌ترین و آینده‌دارترین حوزه‌های ارز دیجیتال، نمی‌توان از ارز معروف این حوزه یعنی پولکادات چشم‌پوشی کرد. با وجود اینکه این ارز دیجیتال اخیرا و در سال ۲۰۲۰ میلادی، معرفی شده است، ولی شرایط آن نسبت به ارزهای قدیمی‌تر بهتر است.

برخی از ویژگی‌های پولکادات که باعث محبوبیت بیشتر آن شده است، عبارتند از:

  • جذابیت در زمینه استیکینگ و رسیدن به سود تضمین‌شده در حوزه نقدینگی؛
  • داشتن شبکه بلاکچین کاربردی با امکان اتصال سایر بلاکچین‌ها به یکدیگر و استفاده از اوراکل‌ها؛
  • داشتن سرعت بالا و کارمزدهای پایین.

بایننس کوین

نوعی ارز دیجیتال بومی صرافی بزرگ به نام بایننس نیز وجود دارد که از ابتدای ورود خود به حوزه ارز دیجیتال توجه‌ها به سمت آن بیشتر بوده است. البته، آینده این ارز دیجیتال ارتباط مستقیمی با آینده صرافی بایننس دارد که نوعی نقطه ضعف برای آن محسوب می‌شود.با این حال، قابلیت‌های آن مثل جبران سرمایه از دست رفته کاربران از طریق صندوق SAFU آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است.

کاردانو

یکی از شبکه‌های مبتنی بر بلاک‌چین برای انتقال پول دیجیتال، اجرای قراردادهای هوشمند و ساخت برنامه‌های غیر متمرکز، کاردانو است که با وجود تیم توسعه‌دهنده قدرتمند و شبکه کاربردی مناسب خود به موقعیت مناسبی دست یافته است. قیمت این ارز دیجیتال در طی سال‌های اخیر افزایش چندانی نداشته است، ولی ویژگی‌های آن باعث شده است که معامله‌گران آینده‌ درخشانی برای آن متصور شوند.

کاردانو یک تیم پشتیبانی به نام آدا دارد که از هیچ کوششی برای ارتقای سطح شبکه‌ آن دریغ نمی‌کند. به همین دلیل، احتمال رشد و ترقی آن در طی سال‌های آینده وجود دارد.

پالیگان

شبکه پالیگان نیز نوعی پلتفرم مقیاس‌پذیری لایه دوم است که برای انجام تراکنش‌های امن، راحت، سریع و برون زنجیره‌ای برای پرداخت‌ها و قراردادهای هوشمند خارج از شبکه استفاده می‌شود. استفاده از واژه‌ی لایه دوم برای این شبکه به آن معنا نیست که تمی‌تواند با شبکه‌های لایه اول رقابت کند.

ارز دیجیتال بومی پالیگان که با نام ماتیک شناخته می‌شود، شرایط بسیار جذابی از نظر پتانسیل سودآوری دارد و باعث می‌شود بتوانیم روی این شبکه حساب جداگانه‌ای باز کنیم.

تون کوین

قدرت این ارز دیجیتال از مراحل سختی که در طی چند سال اخیر پشت سر گذاشته است، مشخص می‌شود. از جمله این مراحل سخت می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • مقابله با سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا؛
  • به وجود آوردن بازی‌های کلیکی در بستر تلگرام.

البته، قابلیت‌های این شبکه فقط به امکان پرداخت‌های درون شبکه‌ای در تلگرام محدود نمی‌شود. بلکه، شبکه بلاکچین لایه یک غیرمتمرکز آن به دلیل سرعت بالا و هزینه‌های پایین برای هر قابلیت و کاربردی مناسب است. به همین دلیل جزو بهترین‌های ارز دیجیتال به شمار می‌رود.

چین لینک

یکی از شبکه‌های بلاکچینی که به دلیل قابلیت بی‌نظیر خود یعنی قابلیت اتصال دنیای واقعی به فناوری بلاک‌چین به وسیله‌ی قراردادهای هوشمند به شبکه‌ای منحصربه‌فرد در بازار کریپتوکارنسی تبدیل شده، چین لینک است. چنین عملی نیاز به یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز دارد.

معرفی برخی از ارزهای دیجیتال با پتانسیل سودآوری بالا

تعدادی از ارز دیجیتال‌ها نیز وجود دارند که سودآوری بیشتر آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. برخی از این ارزها عبارتند از:

شیبا اینو

یکی از ارز دیجیتال‌های کاربردی با میم کوین ارتقا یافته، شیبا اینو است که با وجود داشتن تیم ناشناخته به دلیل داشتن شیباریوم قابلیت‌ها و کاربردهای جذابی دارد. این نوع ارز بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده و کاربران با پرداخت مبلغ نه چندان بالا قدرت خرید میلیون‌ها و شاید میلیاردها عدد از آن را دارند. شیبا اینو گزینه‌ مطلوبی برای سرمایه‌گذاری با ریسک متوسط با امکان سوددهی بیشتر محسوب می‌شود و از این نظر حائز اهمیت است.

دوج کوین

یکی از انواع ارز دیجیتال‌ها که از نوع رمز ارز است و نوعی ارز جامعه محور محسوب می‌شود و به خودی خود ارزش ندارد، دوج کوین است. گفتنی است که سرمایه‌گذارانی مثل ایلان ماسک در رشد و ارتقای این شبکه تاثیر بسزایی داشته‌اند.

فایل کوین

ارز دیجیتال فایل کوین نیز نوعی شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز محسوب می‌شود که بستر بسیار جذابی برای اینترنت نسل سوم یا وب ۳ فراهم می‌کند.

سخن آخر

ما در این مقاله بهترین ارزهای دیجیتال را معرفی کردیم که تا پایان سال و حتی تا سال ۲۰۳۰ سودآوری خواهند داشت. اگر میخوای از جدید ترین ارزهایی که بیشترین سود رو تا آخر سال میدن با خبر بشی، حتما وارد وبسایت granmaye.com شو و نوتیفیکیشنش رو هم روشن کن.

نظر شما خیلی مهمه، لطفا نظر بدین

ایمیل شما به هیچ وجه منتشر نمیشه.